Veřejná zakázka: Elektronická spisová služba pro příspěvkové organizace

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 647
Systémové číslo: P23V00000037
Evidenční číslo zadavatele: 2335
Datum zahájení: 25.09.2023
Nabídku podat do: 06.10.2023 10:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Elektronická spisová služba pro příspěvkové organizace
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je dodávka a instalace systému elektronické spisové služby pro 11 organizací zřizovaných městem Ostrov (tj. pro příspěvkové organizace města), včetně souvisejících služeb nezbytných pro uvedení do rutinního provozu. Předmětem plnění jsou zejména následující činnosti zhotovitele:
• zpracování cílového konceptu,
• instalace aplikační části na systémové prostředky zadavatele,
• nastavení, konfigurace a parametrizace SW, včetně provedení integračních vazeb
• zpracování a dodání dokumentace v listinné nebo v elektronické podobě,
• prezenční zaškolení klíčových uživatelů a administrátorů systému na dodané řešení,
• provedení testovacího (ověřovacího) provozu.
Součástí plnění je poskytování služeb technické podpory v rozsahu specifikovaném ve smlouvě o poskytování technické podpory.

Detailní popis předmětu plnění je obsažen v návrhu kupní smlouvy na předmět plnění veřejné zakázky, která je přílohou č. 3 této výzvy k podání nabídek, v návrhu smlouvy o poskytování technické podpory, která je přílohou č. 6 této výzvy k podání nabídek, a v Technické specifikaci, která je přílohou č. 1 této výzvy k podání nabídek.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR bez uveřejnění výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 523 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Karlovarský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Město Ostrov
  • IČO: 00254843
  • Poštovní adresa:
    Jáchymovská 1
    36301 Ostrov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 646791

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ostrov.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Protokol o otevírání nabídek Dokument PDF Protokol o otevírání nabídek.pdf 55.07 KB
Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky Dokument PDF Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky (2335)_an.pdf 128.58 KB
Oznámení/rozhodnutí o vyloučení účastníka
Oznámení o vyloučení účastníka Dokument PDF Oznámení o vyloučení účastníka (2335)_an.pdf 117.37 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Kupní smlouva odkaz na Kupní smlouvu ze dne 09.11.2023 včetně příloh uveřejněnou v Registru smluv Dokument PDF registr_smluv_smlouva_26502003 .pdf 42.42 KB
Smlouva odkaz na Smlouvu o poskytování technické podpory včetně přílohy ze dne 09.11.2023 uveřejněnou v Registru smluv Dokument PDF registr_smluv_smlouva_26502003 .pdf 42.42 KB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
ALTAIR SOLUTIONS s.r.o. 03742857 Česká republika Ano [info]
GEOVAP, spol. s r.o. 15049248 Česká republika Ne
GORDIC spol. s r.o. 47903783 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 09.11.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
GORDIC spol. s r.o. 47903783 Česká republika 486 640,00 588 834,40

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2023 0,00 0,00