DBID: 647
Systémové číslo: P23V00000037 Evidenční číslo zadavatele: 2335
Datum zahájení:
25.09.2023
Nabídku podat do:
06.10.2023 10:00
Registr smluv:
přejít na smlouvu
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Elektronická spisová služba pro příspěvkové organizace
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění je dodávka a instalace systému elektronické spisové služby pro 11 organizací zřizovaných městem Ostrov (tj. pro příspěvkové organizace města), včetně souvisejících služeb nezbytných pro uvedení do rutinního provozu. Předmětem plnění jsou zejména následující činnosti zhotovitele:
• zpracování cílového konceptu,
• instalace aplikační části na systémové prostředky zadavatele,
• nastavení, konfigurace a parametrizace SW, včetně provedení integračních vazeb
• zpracování a dodání dokumentace v listinné nebo v elektronické podobě,
• prezenční zaškolení klíčových uživatelů a administrátorů systému na dodané řešení,
• provedení testovacího (ověřovacího) provozu.
Součástí plnění je poskytování služeb technické podpory v rozsahu specifikovaném ve smlouvě o poskytování technické podpory.
Detailní popis předmětu plnění je obsažen v návrhu kupní smlouvy na předmět plnění veřejné zakázky, která je přílohou č. 3 této výzvy k podání nabídek, v návrhu smlouvy o poskytování technické podpory, která je přílohou č. 6 této výzvy k podání nabídek, a v Technické specifikaci, která je přílohou č. 1 této výzvy k podání nabídek.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR bez uveřejnění výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
523 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Karlovarský kraj
Zadavatel
Úřední název: Město Ostrov
IČO: 00254843
Poštovní adresa: Jáchymovská 1
36301 Ostrov
Id profilu zadavatele ve VVZ: 646791
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ostrov.cz)
Ano
podal neúplnou nebo nepřijatelnou nabídku - Zadavatel usnesením Rady města Ostrov č. 850/2023 ze dne 24.10.2023 rozhodl v souladu s čl. 11 Výzvy o vyloučení účastníka s nabídkou č. 2 ALTAIR SOLUTIONS s.r.o., se sídlem: Havelkova 90/6, 779 00 Olomouc, IČO: 03742857, z další účasti ve výběrovém řízení na VZ z důvodu překročení nejvýše přípustné nabídkové ceny zakázky uvedené v čl. 11 Výzvy.
[info]
GEOVAP, spol. s r.o.
15049248
Česká republika
Ne
GORDIC spol. s r.o.
47903783
Česká republika
Ne
Vybraný dodavatel
Datum uzavření smlouvy: 09.11.2023
Název
IČO
Země sídla/podnikání/bydliště
Smluvní cena v Kč bez DPH
Smluvní cena v Kč vč. DPH
GORDIC spol. s r.o.
47903783
Česká republika
486 640,00
588 834,40
Smluvní cena dle Kupní smlouvy ze dne 09.11.2023 v částce 345 400,00 Kč bez DPH.
Smluvní cena dle Smlouvy o poskytování technické podpory ze dne 09.11.2023 v částce 35 310,00 Kč bez DPH/rok (141 240,00 Kč bez DPH/4 roky).