Veřejná zakázka: Poskytování servisních služeb IT

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 622
Systémové číslo: P23V00000012
Evidenční číslo zadavatele: 2312
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 14.03.2023
Nabídku podat do: 12.04.2023 08:00
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Poskytování servisních služeb IT
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování servisních služeb IT. Rozsah servisních služeb a seznam prvků IT je uveden v příloze č. 1 závazného návrhu smlouvy.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 900 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Město Ostrov
  • IČO: 00254843
  • Poštovní adresa:
    Jáchymovská 1
    36301 Ostrov
  • Název odboru: Odbor městských investic a správy
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 646791

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ostrov.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace - Výzva Zadávací dokumentace - Výzva k podání cenové nabídky na VZ Dokument PDF 00 Vyzva a zadavaci dokumentace.pdf 397.29 KB
Návrh smlouvy Příloha č. 1 k ZD - Návrh smlouvy Dokument MS Word 01 Návrh smlouvy.docx 4.48 MB
Návrh smlouvy - příloha Příloha č. 1 k ZD - Návrh smlouvy - příloha č. 1 – Specifikace servisních služeb a seznam prvků IT (verze 2 z 27.03.2023) Dokument PDF 02 Priloha c. 1 - Specifikace sluzby a prehled IT prvku_v2 (verze 2 k 27.03.2023).pdf 278.35 KB
Vysvětlení ZD č. 1 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Dokument PDF 1. Vysvětlení ZD - odpověď.pdf 198.76 KB
Vysvětlení ZD č. 2 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 Dokument PDF 2. Vysvětlení ZD - odpověď.pdf 177.82 KB
Vysvětlení ZD č. 3 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 Dokument PDF 3. Vysvětlení ZD - odpověď.pdf 171.04 KB
Vysvětlení ZD č. 4 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 Dokument PDF 4. Vysvětlení ZD.pdf 173.58 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Ostatní zprávy k zakázce

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Protokol o otevírání nabídek Dokument PDF Protokol o otevírání nabídek (2312).pdf 52.45 KB
Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky Dokument PDF Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky (2312).pdf 190.94 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Smlouva odkaz na Smlouvu o poskytování servisních služeb IT č. SML/149/2023 ze dne 25.05.2023 uveřejněnou v Registru smluv Dokument PDF registr_smluv_smlouva_24558855 .pdf 41.93 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 27.03.2023 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL smlouvy v Registru smluv https://smlouvy.gov.cz/smlouva/24558855
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.ostrov.cz/vz00000622

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
Aricoma Systems a.s. 04308697 Česká republika Ne
DATRON, a.s. 43227520 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 25.05.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Aricoma Systems a.s. 04308697 Česká republika 18 690,00 22 614,90
Servisní služby v rámci paušálu ve výši 18 690,00 Kč bez DPH/měsíc (22 614,90 Kč vč. DPH/měsíc).


Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2023 112 140,00 135 689,40