obsah
|
zápatí
Město Ostrov
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Grafická příprava a tisk Ostrovského měsíčníku
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Grafická příprava a tisk Ostrovského měsíčníku
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je měsíční zajištění grafických prací a tisk Ostrovského měsíčníku dle požadavků zadavatele.
Zadavatel v rámci plnění zakázky požaduje, aby zhotovitel na svůj náklad provedl pro zadavatele dílo:
1) zpracování tiskové grafické přípravy redakčních textů a obrazových podkladů pro každé číslo měsíčníku (obvyklý rozsah grafických prací je 16 hod)
2) tisk měsíčníku v požadovaném nákladu
3) zpracování elektronické verze každého vydání měsíčníku s možností fulltextového vyhledávání v síti Internet
4) předání hotového čísla měsíčníku k distribuci nejpozději 3 pracovní dny před koncem měsíce, pro který je číslo vytvořeno
Zadavatel předá tisková data a podklady nejpozději k 20. dni měsíce předcházející měsíci, pro který je číslo vytvořeno. s tím, že hotové číslo měsíčníku musí být předáno na stanovené distribuční místo nejpozději 3 pracovní dny před koncem měsíce, pro který je číslo vytvořeno.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ostrov.cz)
Kontakt:
Mgr. Lukáš Lerch, ředitel organizace, tel. 777 105 602, e-mail: reditel@dk-ostrov.cz
Ing. Monika Lisá, účetní, fakturant, tel. 604 838 798, e-mail: lisa@dk-ostrov.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
06.04.2021 10:00
Datum zahájení:
23.03.2021 14:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Město Ostrov
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software