Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Sběr, svoz a likvidace biologicky rozložitelných komunálních odpadů včetně rozmístění sběrných nádob na území Města Ostrov
Odesílatel Radka Klučková
Organizace odesílatele Město Ostrov [IČO: 00254843]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 22.10.2021 08:12:10
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

přílohou zasíláme Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.

S pozdravem

Radka Klučková


Přílohy
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.pdf (327.87 KB)

Původní zpráva

Datum 21.10.2021 07:31:14
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Vážení,
v návaznosti na předmětnou Veřejnou zakázku v souladu s ustanovením čl. 12 ZD "Sběr, svoz a likvidace biologicky rozložitelných komunálních odpadů včetně rozmístění sběrných nádob na území Města Ostrov" si dovolujeme požádat o dodatečné informace:

1/ V Příloze č. 1 Specifikace sběrných nádob a stanovišť předmětné ZD jsou uváděny plastové nádoby a kontejnery hnědé barvy.

Dotaz:
Připouští zadavatel využití nádob, které budou pouze jednobarevné (černé tělo) a označení druhu odpadu určí, v tomto případě BRKO, hnědé klipy na víku u nádob 120 l, 240 l a hnědá víka u kontejnerů 1100 l, při zachování požadovaných funkcí a popisu?

Děkujeme a jsme s pozdravem

za Marius Pedersen a.s.

Jiří Špička
obchodní zástupce