Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Ostrov, Oprava Hlavní třídy v úseku Kollárova - Masarykova (obě větve)
Odesílatel Martin Kuchař
Organizace odesílatele Město Ostrov [IČO: 00254843]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 03.07.2018 13:36:49
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Odpověď viz příloha.


Přílohy
- vysvětlení1 Hlavní.pdf (155.52 KB)

Původní zpráva

Datum 03.07.2018 09:02:04
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

V předložených podkladech zadávací dokumentace k výběrovému řízení chybí řešení dopravního opatření během oprav. Toto není položkou zahrnuto ani ve výkaze výměr. Má uchazeč předpokládat, že DIO zajistí na své náklady zadavatel, včetně vyřízení na příslušných úřadech? Zadavatel předpokládá zahájení prací 6.8. a ukončení nejpozději 10.9. 2018, dle zkušeností zhotovitele vyřízení DIO trvá zhruba měsíc, je zadavatel přístupný termín dokončení díla posunout na konec měsíce září?