obsah
|
zápatí
Město Ostrov
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Projektová dokumentace pro DPS na akci „Revitalizace zázemí zimního stadionu Ostrov, Vančurova 1437, Ostrov“
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Projektová dokumentace pro DPS na akci „Revitalizace zázemí zimního stadionu Ostrov, Vančurova 1437, Ostrov“
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky na služby je vypracování kompletní projektové dokumentace pro provádění stavby a zajištění inženýrské činnosti pro vydání stavebního povolení na vybudování dvoupodlažní přístavby (šatny, tělocvična, bufet, ubytovací část pro sportovce, technické zázemí) ke stávajícímu objektu zimního stadionu Ostrov. Lokalita se nachází ve východní části města Ostrov, ve Vančurově ulici.
Projektová dokumentace bude řešit optimalizaci šaten sportovců, tréninkových prostor, technického zázemí a vybudování nového prostoru pro občerstvení (bufet) a ubytování pro sportovce.
Místo plnění:
Karlovarský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ostrov.cz)
Kontakt:
Hana Špičková, vedoucí odboru městských investic a správy, tel.: +420 354 224 905, e-mail: hspickova@ostrov.cz
Eva Holá, referentka odboru městských investic a správy, tel.: +420 354 224 863, e-mail: ehola@ostrov.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
přímý nákup / evidence VZ
uveřejnit výsledek přímého zadání (evidence VZ)
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum nákupu / nabídek:
08.01.2025 15:52
Datum zahájení:
08.01.2025 15:52
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Město Ostrov
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software