obsah
|
zápatí
Město Ostrov
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Polopodzemní kontejnery na tříděný odpad, Ostrov, lokalita u Kláštera
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Polopodzemní kontejnery na tříděný odpad, Ostrov, lokalita u Kláštera
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky jsou stavební a montážní práce související s vybudováním polopodzemních kontejnerů na separovaný odpad: dva o objemu 5,0 m3 (papír, plasty), jeden o objemu 3 m3 (sklo) v lokalitě Ostrov – Klášterní areál.
Podrobněji viz projektová dokumentace stavby s názvem: „Polopodzemní kontejnery na tříděný odpad – Ostrov“, položkový rozpočet stavby (soupis stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr) a technická specifikace, které jsou součástí zadávací dokumentace.
Místo plnění:
Karlovarský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ostrov.cz)
Kontakt:
Hana Špičková, vedoucí odboru městských investic a správy,
tel.: +420 354 224 905, e-mail: hspickova@ostrov.cz
Bc. Petra Niederhafnerová, referentka odboru městských investic a správy,
tel.: +420 354 224 918, e-mail: pniederhafnerova@ostrov.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR bez uveřejnění výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
22.02.2023 10:00
Datum zahájení:
14.02.2023 14:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Město Ostrov
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software