obsah
|
zápatí
Město Ostrov
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
ZŠ Masarykova Ostrov – Rekonstrukce učebny technických oborů, zajištění bezbariérovosti školy - 2.etapa
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
ZŠ Masarykova Ostrov – Rekonstrukce učebny technických oborů, zajištění bezbariérovosti školy - 2.etapa
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Rekonstrukce stávající technické učebny (dílny), včetně vybavení.
Zajištění bezbariérovosti školy přístavbou bezbariérového výtahu do atria školy. Výtah v této poloze zajišťuje výškové propojení všech úrovní podlaží přístupných pro žáky. Předmětem zakázky jsou stavební úpravy ve stávajícím objektu základní školy, novým dispozičním řešením učebny technických oborů, získáme modernizovanou dílnu s kapacitou 16 míst. V atriu školy je navržen bezbariérový výtah. Stavba nezasahuje do celkového provozního řešení školy. Rekonstruované prostory budou využity shodně s dnešním využitím. Přístavba bezbariérového výtahu je umístěna v JV rohu atria, kde vhodným způsobem propojí všechny výškové úrovně podlaží školy přístupné pro žáky. Součástí rekonstrukce je vybavení učebny pevně zabudovaným nábytkem, doplnění mobiliářem a vybavením dle projektové dokumentace.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ostrov.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
15.04.2020 10:00
Datum zahájení:
18.03.2020 11:04
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Město Ostrov
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software