Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7301011047504


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Město Ostrov
Identifiakční číslo:
00254843
Poštovní adresa:
Klínovecká 1204
Obec:
Ostrov
PSČ:
36301
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 588881703
K rukám:
Jana Dezortová
       
E-mail:
dezortova@osigeno.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://www.ostrov.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.ostrov.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Město Ostrov – Výběr provozovatele školního stravování
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 27 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Město Ostrov
Kód NUTS
CZ041
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Veřejný zadavatel je povinen zajistit stravování žáků a zaměstnanců veřejného zadavatele podle zákona č.561/2004 Sb., školský zákon, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 107/2005 Sb. ,o školním stravování, ve znění pozdějších předpisů. Veřejný zadavatel má vlastní školní kuchyni, zajišťuje stravu pro tři základní školy: ZŠ Masarykova (vývařovna + výdejna), ZŠ Májová (výdejna), ZŠ J. V. Myslbeka (výdejna). Veřejnou zakázkou tak má být naplněna zákonná povinnost veřejného zadavatele – zřizovatele, zajistit stravování pro své žáky a zaměstnance.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
14 208 409
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
55521200-0
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
1.Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny: Veřejný zadavatel je povinen zajistit stravování žáků a zaměstnanců veřejného zadavatele podle zákona č.561/2004 Sb., školský zákon, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 107/2005 Sb. ,o školním stravování, ve znění pozdějších předpisů. Veřejný zadavatel má vlastní školní kuchyni, zajišťuje stravu pro tři základní školy: ZŠ Masarykova (vývařovna + výdejna), ZŠ Májová (výdejna), ZŠ J. V. Myslbeka (výdejna). Veřejnou zakázkou tak má být naplněna zákonná povinnost veřejného zadavatele – zřizovatele, zajistit stravování pro své žáky a zaměstnance.

2. Popis předmětu veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zajištění školního stravování – vaření obědů včetně zajištění jejich výdeje žákům a zaměstnancům jednotlivých škol.

3. Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele: Očekává se, že realizace předmětu veřejné zakázky povede k zajištění stravování žáků a zaměstnanců škol. Zároveň se očekává, že dodavatel bude schopen zajistit poptávané služby efektivněji než kdyby tyto služby zajišťoval veřejný zadavatel vlastními silami.

4. Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky: Na základě výběrového řízení má být uzavřena smlouva s vítězným uchazečem na dobu určitou 46 měsíců, s počátkem plnění od září 2013.

5. Stanovení hodnotících kritérii: byla stanovena 2 hodnotící kritéria takto:
- výše nájmu (nebytové prostory, movitý majetek) na období 1 roku v Kč bez DPH................ 80%
- podíl na hrazení provozních nákladů v % ….................................................................... 20%

6. Odůvodnění předpokládané hodnoty veřejné zakázky: Zadavatel postupoval v souladu s ust.§14 odst.1 písm.a/ zákona č.137/2006 Sb. v souvztažnosti s ust.§14 odst.3 písm.a/ zákona č. 137/2006 Sb. a dále dle rozhodnutí ÚOHS č.j.: ÚOHS-S21/2010/VZ-6953/2010/540/ZČa , takto:
- skutečný počet vydaných obědú žákům ve školním roce 2011/2012 (100.248) vynásobený cenou poledního menu bez DPH a příspěvkem zřizovatele
- skutečný počet strávníků – zaměstnanců vynásobený cenou poledního menu bez DPH a počtem dnů školního roku
- součet hodnot, jež byly vypočítané na školní rok pro žáky a zaměstnance vynásobený čtyřmi (školní roky), tedy období, na které má být uzavřena smlouva.

7. Na základě takto provedených propočtů byla celková hodnota veřejné zakázky stanovena ve výši 14.208.409 Kč bez DPH.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
07/03/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh