Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7401010094465


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Město Ostrov
Identifiakční číslo:
00254843
Poštovní adresa:
Klínovecká 1204
Obec:
Ostrov
PSČ:
36301
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Odbor majetkové správy
Tel.:
+420 353808601
K rukám:
Ing. Bohuslav Schneider
       
E-mail:
bschneider@ostrov.cz
Fax:
+420 353801299
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.ostrov.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.ostrov.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Ostrov, Revitalizace Halasovy ulice včetně vnitrobloků
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Karlovarský kraj, Ostrov
Kód NUTS CZ041 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
Stručný popis návrhu stavby, její funkce, význam a umístění
Stavba se nachází v katastrálním území Ostrov nad Ohří č.715883, v zastavěném území města Ostrova, jižně od centrální oblasti, mezi ulicemi Masarykova – Krušnohorská – Seifertova a Halasova, včetně vlastní Halasovy ulice. Stavba řeší úpravu stávající místních komunikací včetně parkovišť, chodníků, jejich odvodnění a osvětlení. Zároveň s tím jsou řešeny vyvolané přeložky inženýrských sítí : podzemní kabelové vedení sdělovací – telefonní Telefónica O2 a kabelů a stožárů VO.
Ve vnitroblocích jsou upravovány stezky pro pěší, navrženy vegetační úpravy i mobiliář. Účelem stavby je zvýšení bezpečnosti chodců v oblasti mateřské školy, zvýšení kapacity parkovišť a regenerace prostoru vnitrobloků.
a) Pozemní komunikace:
Celá oblast ulic Seifertova, Halasova a Lipová je zklidněna na Zónu 30. Halasova ulice je rekonstruována včetně jednostranného chodníku pro pěší. Oboustranně je ohraničena chodníkovými přejezdy. Živičná vozovka má šířku 3,25 m.
Stávající pojížděné chodníky jsou rozšířeny na min. 3,0 m a jsou upraveny na obytné zóny ve zpevnění z betonové silniční dlažby.
Stezky pro pěší ve vnitroblocích jsou upraveny ve zpevnění chodníkovou dlažbou šířky 1,5 m.
Jsou navrženy vegetační úpravy – pokácení mimolesní zeleně, která brání v rozšíření a té, která neodpovídá požadavkům (přerostlé a vzájemně si vadící kusy). Náhradní výsadba bude jak v nízkorostoucí zeleni, tak v nových vhodných stromech.
b) Odvodnění pozemních komunikací:
Povrch vozovek je odvodněn pomocí uličních vpustí a odvodňovacích žlabů do jednotné kanalizace. Povrch travnatých parkovišť je odvodněn do vsaku.
c) Veřejná parkoviště:
Součástí řešení je též návrh dopravy v klidu – parkoviště pro osobní vozidla. V trojúhelníku ulice Halasovy a Lipové jsou navržena 3 stání, podél Halasovy ulice 28 stání, z toho 1 pro tělesně postižené.
Vnitrobloky mají u větve B a C vždy 5 stání, z toho 1 pro tělesně postižené. Větev D má 11 stání, z toho 1 pro ZTP, větev E 14 stání, z toho 1 pro ZTP a větev F 5 stání, z toho 1 pro ZTP.
Celková kapacita parkovišť lokality je tedy 71 stání, z toho 6 pro ZTP.
d) Vybavení pozemních komunikací:
Stávající veřejné osvětlení bude upraveno a osvětluje rekonstruované komunikace.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
9 000 000
Měna:
CZK
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45233142-6
 
Další předměty
45233160-8
45233100-0
45232440-8
45316100-6
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
a, b) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny - účelem stavby je zvýšení bezpečnosti chodců v oblasti mateřské školy, zvýšení kapacity parkovišť a regenerace prostoru vnitrobloků.
c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele - realizací stavby bude zlepšena kvalita dopravní obslužnosti území, kvalita povrchu vozovky a zvýšení bezpečnosti chodců.
d) předpokládaný termín plnění veřejné zakázky – r. 2015, doba provádění 6 měsíců.

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Na projekt bude podána žádost o dotaci z Regionálního operačního programu NUTS II Severozápad.
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
Pokud zadavatel dotaci na projekt neobdrží, vyhrazuje si právo zrušit zadávací řízení bez náhrady nejpozději před podpisem smlouvy.
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
11/08/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh